Eilen illalla kävin konsulentin luona ja viikkopudotukseksi tuli 5.3kg, oman vaakan aamulukeman perusteella olis ollut jo 6kg ja tänä aamuna 6.4kg. Tuo aamupaino omalla vaakalla on se jota nyt kuitenkin seurailen, koska tuon vaakan kanssahan mä täällä elän, nyt ja aina! Ostin nyt täksi viikoksi lähinnä kasvissoppaa, mansikka, vanilja, suklaa ja minttusuklaapirtelöitä. Muut maut viime viikolla vähän tokki, joten miks sitä itseänsä niillä kiusaamaan.

Huomenna alkaa taas vesijumppa, jonka aloitin jo syksyllä (tosin loka, marras ja joulukuu jäi käymättä, kun mulle sattui lokakuussa putoamistapaturma =/), odatan sitä jo innolla, se on niin kivaa ja sen jälkeen on mahtava fiilis =) Myös lenkkeily olisi tarkoitus aloittaa. Tosin siihen mulla on mahdollisuus vain iltaisin, kun lapset nukkuvat, mutta perempi sekin kuin ei mitään! Oon harkinnut myös zumba dvd:een hankintaa, mutta eka pitää hankkia sälekaihtimet, olis siinä muuten naapureilla ihmettelemistä ;) Niistä kaihtimistakin mun on pitänyt jo monta viikkoa soittaa, jokohan tänään sais aikaiseksi??

Tällä puhtaalla kuurilla olisi tarkoitus nyt pysyä niin kauan kunnes vaakalukema näyttää 9 alkavaa lukua ja haaveissa olisi että se tapahtuisi ennen kuin täytän huhtikuun puolessa välissä 30v. Pystyy..pystyy!!! Sen toisen 30kg voikin sitten pudottaa vähän hitaampaa tahtia loppuvuoteen mennessä.

Nyt "syömään" =)