Viikonloput on ihania, koska silloin mieskin on kotona, eikä mun tarvitse olla pitkiä päiviä tyttöjen kanssa keskenään. Mutta mutta... viikonloput on osoittautuneet myös kamaliksi, tän kuurin suhteen!! Silloin on paljon vaikeampaa pysyä ruodussa syömisten suhteen!! No onneks nyt ei ole mitään juhlia eikä kissan ristiäisiä tiedossa. Joten eiköhän tää viikonloppu klaarata ihan hyvin. Painokin on tällä viikolla pudonnut niin hienosti, että tiedossa saattaa jopa maanantaina olla ennätyspudotus, sitten ekojen viikkojen. Se motivoi kivasti =))

Kevättä on selvästi rinnassa, koska oon alkanut käymään kaikkia kaappeja ja purkamattomia laatikoita läpi. Tässä taloudessa on käsittämätön määrä turhaa tavaraa ja eniten on mun ISOJA vaatteita. Niin ja niitä tyttöjen pieniä. Olenkin huutonettiin laittanut paljon tavaraa myyntiin. Seuraavaksi sinne joutais ne mun isot vaatteet, tai ainakin osa niistä. Ajattelin myös varata kirpparipöydän. Kaappeihin on saatava tilaa!! Ja enhän mä voi mitään uusia vaatteita ostaa, kun ne ei mahdu mihinkään.

Lisää "sä oot laihtunut ihan kamalasti" kommentteja on tullut ja ne tuntuu tosi hyvältä. Mä niin jo odotan että pari viikkoa kuluu, muutama kilo vielä lähtee ja saan heittää ton teltaksi muodostuneen toppatakin roskiin!!! Uuuu.. mulla on vaikka kuinka paljon sopivia kevät takkeja odottamassa käyttäjäänsä =))

Hyvää viikonloppua kaikille.