Tasaisesti tuntuu tippuvan se pikkasen reilu 2kg viikossa. Viime viikolla lähti 2,3kg. Jos sama tahti pysyy niin pääsen alle 100 pari viikkoa ennen niitä 30v synttäreitä. On siis varaa vähän tahdin hidastuakin =)

Eilisillä synttäreillä söin yhden sulhaspiirakan ja otin pienen palan kakkua, josta söin alle puolet ja työnsin sen sitten miehen nenän alle. En katsonut tarpeelliseksi syödä sitä kokonaan, koska ei se ollut niin hyvää kuin joskus ennen. Siis kakku varmasti oli hyvää, mutta se ei mun suussa siltä maistunut. Illalla jäin miettimään noita juhlia ja sitä, miten entinen minä olisi siellä syönyt. Entinen minä olisi maistanut jokaista makeaa ja suolaista laatua, eli sitä sen seitsemää sorttia!! Ja kakkua entinen minä olisi ainakin kerran santsannut lisää ja palat olisivat olleet ainakin 3x suurempia kuin se mitä nyt otin ja jätin syömättä. Entinen minä olisi myös syönyt niitä tarjolla olevia konvehteja ja entinen minä olisi varmasti noiden kaikkien lisäksi maistanut vähän niitä sipsejä ja suolakeksejäkin. Entinen minä olisi myös juonut kahvin päälle sitä sokerimehua.

Joten olen enemmän kuin tyytyväinen eiliseen ja tähän nykyiseen minääni =)))