Kävin eilen vesijuoksemassa pitkästä aikaa ja ai että oli mukavaa ja mikä mahtava fiilis sen jälkeen =) Tuota vois tehdä useamminkin, jos olis vaan mahdollisuus. Mietinkin eilen illalla että mistähän sais vakituisen hoitopaikan lapsille aina kerran viikossa vajaaks pariks tunniks? Kaloreiden kulutusta yritin laskea, mutta mistään laskureista ei löydy vesijuoksua =( Mut sen verran sain vihiä, että tällä painolla kului n.500kaloria!! Siis enemmän mitä mä edes söin eilen! Uskomatonta!!

Tämä viikko on sujunut syömisten suhteen tosi hyvin =) Ainut "ylimääräinen" mitä olen syönyt, oli eilinen tonnikalapurkki. Kaloreita onneks vaan saman verran kuin yhdessä pussissa, jonka sitten jätinkin syömättä. Nyt pitää olla kyllä viikonloppuna tiukkana, ettei taas tarvii maanantaina olla pettynyt itseensä ja vaakan lukemiin, joka taas näyttääkin kivasti vähemmän =) Mutta eilinen uimahallin vaaka vasta saikin mut hyvälle tuulelle. Juoksun jälkeen, tukka märkänä ja iltapainona se näytti mulle 107.7kg!!! Pistihän se hymyilemään vaikka tiedänkin, että se näytti ainakin kilon todellisuutta vähemmän. Kotivaaka näytti aamulla 108,5kg.

Mun tavoite olis olla pelkillä pusseilla vielä se 1,5viikkoa, eli yhteensä 10 viikkoa. Sitten vois siirtyä 2.tasolle. Uskomatonta ajatella, että sitten olen ollut pelkillä pusseilla 1/5 VUOTTA!!! Tuossa vaiheessa oletan että paino olisi tippunut n.25kg. Eli mulla olisi aikaa vielä 4/5 vuotta tiputtaa ne loput 35kg. Tavoite kun on asetettu sinne jouluun. Eli aikaa olisi ruhtinaallisesti, pieni hidastuminen ei haittaisi siis mitään ja se voisi jopa olla hyvästä, jotta pää pysyy mukana! Uutta elämäntapaa ja syömisiä kun ei hetkessä opi.

Jotenkin tuntuu että toi päänuppi tekee välillä kepposia. Eilen katselin noita kuvia ja onhan alku ja nyt-tilanteella mieletön ero. Mutta miksi silti tuntuu että paino on tippunut vain 23kg?? Jotenkin tuntuu että vasta kun se -30kg menee rikki, niin se on vasta jotain? Hassua!!!

Tässä muuten sattui hassu tilanne viime viikolla kaupassa. Meidän sähkäri, joka on joulun alla ollut meillä viimeksi (eli ei kovin pitkä aika) ei tunnistanut mua kaupassa =)) Olin just käynyt kampaajallakin, hiukset ovat nyt paljon vaaleammat ja varmasti tuolla painonpudotuksellakin oli osuutta asiaan. Nyt kun silmälääkärikin määräsi silmälasireseptin, niin kohtahan mä saan kulkea ihan ananyyminä tuolla.. kukaan ei tunnista =))))

Hyvää viikon jatkoa kaikille =)