Mä taidan olla aika surkea blogin pitäjä kun en "jaksa" tänne joka päivä kirjoitella =/

Mut hyvin menee kuitenkin. Pudotus tällä hetkellä 11.6kg. Tahti on selvästi hidastunut, mut se nyt oli ihan odotettavissa. Lisäksi painoon vaikuttaa varmasti ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen alkaneet kuukautiset.

Tässä hieman niitä positiivisia asioita joita tää kuuri on tuonut tullessaan

- Olen virkeämpi, energisempi
- Jaksan kotitöitä paremmin
- Jaksan tuota uhmista paremmin ja se on mun mielestä parasta mitä tää kuuri on tuonut. Ennen meillä oli "yhteydenottaja" montakertaa päivässä, mun pinna ei vaan kestänyt sen temppuiluja ja ainaista vääntämistä joka asiasta. Mutta nyt kuurin aloittamisen jälkeen, emme ole tytön kanssa kertaakaan "tapelleet", en ole kertaakaan menettänyt hermojani tai "raivonnut" hänelle!! Nyt kun reilu pari viikkoa on mennyt niin huomaan myös tytön käytöksen muuttuneen. Ei enään joka asiasta tarvitse vääntää ja uskoo mua paremmin (ennen ei uskonut mitään). Uskon vakaasti että syy tähän on se etten enään hermostu hänelle vaan osaan käsitellä asiat paremmin. Mulla oli koko syksyn ihan paskamutsifiilis omasta käytöksestäni ja siitä ettenkö mä muka osa lastani kasvattaa oikein. Jo tämän syyn takia jaksan jatkaa tätä kuuria, en halua enään palata siihen entiseen.

-Ja sitten. Laihtumisen ja varmasti myös mielen pirteyden myötä mun seksuaalisuus alkaa taas pilkahtelemaan jostain syövereistä, johon se kahden lapsen ja 30kg lihoamisen myötä oli kadonnut. Ei oo yksinkertaisesti voinut vähempää kiinnostaa mitkään lemmenleikit miehen kanssa, mutta nyt tuntuu siltä et vois taas olla aktiivisempi sillä sarallakin ;)

Tälläisiä muutoksia olen siis omassa elämässä huomannut ja kun tän kaiken lisäksi myös paino putoaa, niin eihän sitä voi olla kuin tyytyväinen =)